Donnerstag, 12. Mai 2011

Opgave A - Øvelser i Paint.Net 2



Her er nogle af mine popart billeder. Det første er hentet fra flickr.com og bearbejdet så det er sort/hvid og kontrasten blev sat op. De hvide felter blev farvet vha. farvespanden og penslen.



Billede nr. 2 er et foto af min hund Kira og også her blev farvespanden og penslen brugt.



Og det sidste er et foto af mig, samme princip som ved de to andre billeder, men her har jeg arbejdet med forskellige lag :) Jaja, jeg har fundet ud af det vha. learning by doing og prøv igen og igen og igen...... :D

Jeg havde problemer med 2- 3 af de billeder jeg ville lægge på min blog. Blogger nægtede at gøre det pga. et ukendt format. Jamen, jeg synes det er mærkeligt, at de fik forskellige formationer, fordi de jo alle er bearbejdet med Paint.Net og gemt på samme metode på min pc. Men altså 2 eller 3 var ikke gemt som jpg. og fordi jeg er såååå klog og sååå godt kan finde ud af det teknikhalløj tog det altså en del tid for mig, for at finde ud af hvordan jeg ændrede på formatet. Men som man kan se - lykkedes det for mig - så nu ved jeg det for næste gang.

2 Kommentare: